مرکز آموزش و خدمات کاشت ناخن در تهران

تلفن همراه: تلفن ثابت:



کدام روش کاشت ناخن بهتر اشت کاشت پودری یا ژله ای ؟

کاشت ناخن پودری یا ژله ای ؟ کدام روش بهتر است .

برای خانم هایی که در آستانه کاشت ناخن قرار دارند و در انتخاب خود از بین کاشت های ژله ای و پودری ( اکرلیک ) تردید دارند این مطلب میتواند اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار داده و بهترین انتخاب را برگزینند.

در ابتدا باید ذکر کنیم که یک کاشت خوب سوا از اینکه از چه نوعی می باشد به کاشتی اطلاق میشود که تمام معیارهای لازم برای کاشت ناخن ر آن رعایت شده باشد وبا داشتن ظاهری زییا و دلربا و ظریف خودنمایی کند و علاوه بر زیبایی ظاهری، از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد که برای اکثریت خانم ها این معیار از همه مهمتر میباشد،چون دوست ندارند که حس خوبی که از کاشت ناخن در آنها ایجاد شده،  فقط برای مدت کوتاهی پابرجا بماند! پس بدین منظور است که باید در انتخاب خود دقت کنید و با توجه به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها اعم از شغل و محیط کارو… نوع کاشت خود را انتخاب کنید. در این مطلب بحث اصلی ما بر سر کاشت پودری و ژله ای می باشد.

 

کاشت ژله ای برای چه افرادی مناسب می باشد

افرادی که در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی میکنند و به طور معمول در طول زندگی آب و هوای خشک را به تعداد کمتر از انگشتان دست تجربه نموده اند کاشت ژله ای بهترین انتخاب برای این افراد میباشد. کاشت ژله ای کاشت ی ظریف و براق و زیبا  ونازک میباشد که با آب و هوای شرجی و مرطوب سازگاری بیشتری دارد تا خشک! و دوام آن در هوای مرطوب ماندگارتر است و برای افرادی که هر روز هوای خشک را تجربه میکنند توصیه نمیشود و به طور معمول در هوای خشک این نوع کاشت ترک میخورد.

هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژله ای استفاده میکند میتواند کاشت ژله ای را ماندگارتر کند سوا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد! پس انتخاب ناخن کار مجرب و حرفه ای میتواند تصور شما را ازکاشت  ناخن ژله ای و عدم ماندگاری آن در محیط خشک تغییر دهد ( هر چند این ماندگاری یک یا نهایت دو ماه بیشتر نیست) ! ولی به هر حال همان طور دربیس کلی کاشت ناخن، مرحله  موادگیری بخش مهم و ویژه ای میباشد که میتواند پایان کار را به یک کار شیک و مخاطب پسند تبدیل کند. پس در انتخاب سالن و ناخن کار دقت بیشتری به خرج دهید!

پس در کل نتیجه میگیریم که کاشت ژله ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم های که در مناطقی با آب وهوای خشک زندگی می کنند نیست

 کاشت پودری چیست

کاشت پودری، اسمی که شاید زیاد به گوش شما خورده باشد ! این نوع کاشت در رده نخست کاشت های ناخن می باشد و به قولی کاشت مادر محسوب میشود و سایر کاشت های ناخن از این نوع کاشت منشاء گرفته وکاشت هایی با ترکیب مواد متفاوت و روش های مختلف با اسم های مختلف را بوجود می آورند.

این نوع کاشت نسبت به کاشت ژله ای  از ماندگاری بیشتری  برخوردار میباشدو کاشتی است بادوام و مستحکم، بدون شکستگی ،بدون هواگرفتگی، ظریف و زیبا ودر ایران  اکثریت پیشنهاد دوستان و آشنایان این نوع کاشت میباشد و برخلاف کاشت ژله ای با آب و هوای خشک سازگاری دارد و این نوع سازگاری منجر به ماندگاری بیشتر ومحکم تر و مقاوم تر میشود . و نسبت به کاشت ژله ای هزینه کاشت پایین تری دارد و اگر بودجه شما متوسط میباشد میتوایند این نوع کاشت را انتخاب کنید ( کاشت ژله ای به نسبت کاشت پودری از کاشت نازک تر و واقعی تر و ظریف تری برخوردار است و  گرون تر از کاشت اکریلیک است).

ناخن اکریلیک از لحاظ مقاوم بودن قوی هستند , اما اگر بیش از حد فشار را بر روی آنها اعمال شود ،مسلما خواهد شکست! پس مراقبت خود را بعد از کاشت کمی بیشتر لحاظ کنید و در هنگام کارهایی مانند کار با ابزار ، باغبانی، و کار با مواد شیمیای همیشه دستکش را فراموش نکنید، زیرا مواد شیمیایی موجب اختلال در عملکرد طبیعی رشد ناخن میشود.و در پایان باید بگم که استفاده روزانه از کرم و روغن های نرم کننده بر روی ناخن و اطراف آن باعث میشود ناخن سالم و با لطافتی داشته باشید.

کاشت ناخن تهران

آموزش و کاشت ناخن تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.