مرکز آموزش و خدمات کاشت ناخن در تهران

تلفن همراه: تلفن ثابت:



کاشت ناخن به روش قالب

کاشت ناخن با قالب
 
روش کاشت ناخن قالبی
 در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. بعد ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود

این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.

 

آموزش کاشت قالب

آموزش کاشت قالب

کاشت ناخن به روش قالب چه کسانی توصیه می‌شود
معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به   سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند.
کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست!
 این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن کاشت، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.  این نوع کاشت را می ‌توان روی انگشت‌های استاندارد کار کرد . نکته مهم این است که  احتمال هوا گرفتن این کاشت بیشتر است. دوام و ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر  مواد بیشتر مصرف می‌شود.
کدام کاشت ناخن بهتر است؟ژله ای ,پودری ,قالبی طریقه کاشت ناخن با قالب ,نحوه کاشت ناخن با قالب, مراحل کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن تهران

آموزش و کاشت ناخن تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.