مرکز آموزش و خدمات کاشت ناخن در تهران

تلفن همراه: تلفن ثابت:



کاشت ناخن ژله ای بهتر است یا پودری

مورد توجه خانم هایی که تمایل به کاشت ناخن دارند و در انتخاب خود از بین کاشت های ژله ای و پودری ( اکرلیک ) تردید دارند. این مطلب میتواند اطلاعات شما در مورد این نوع کاشت تکمیل نموده و در آخر بهترین گزینه را برای کاشت ناخن تان انتخاب کنید.

 

کاشت ناخن زیبا و حرفه ای

در ابتدا باید ذکر کنیم که یک کاشت ناخن خوب جدا از اینکه از چه نوعی می باشد به کاشتی گفته میشود که همه معیارها و استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد و با داشتن ظاهری زییا و دلربا و ظریف , خودنمایی کند و علاوه بر زیبایی ظاهری، از دوام و استحکام بیشتری نیز برخوردار باشد که برای اکثریت خانم ها این معیار از همه مهمتر میباشد ،چون دوست ندارند که حس خوبی که از کاشت ناخن در آنها ایجاد شده فقط برای مدت کوتاهی پابرجا بماند! پس بدین منظور است که باید در انتخاب خود دقت کنید و با توجه به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها اعم از شغل و محیط کار و… نوع کاشت خود را انتخاب کنید.

در این مطلب بحث اصلی ما بر سر کاشت پودری و ژله ای می باشد.

 

چه کسانی باید کاشت ژله ای انتخاب کنند ؟

افرادی که در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی میکنند و به طور معمول در طول زندگی آب و هوای خشک را به تعداد کمتر از انگشتان دست تجربه نموده اند کاشت ژله ای بهترین انتخاب برای این افراد میباشد. کاشت ژله ای کاشتی ظریف و براق و زیبا و نازک میباشد که با آب و هوای شرجی و مرطوب سازگاری بیشتری دارد تا خشک. و دوام و ماندگاری آن در هوای مرطوب بیشتر است و برای افرادی که هر روز هوای خشک را تجربه میکنند توصیه نمیشود و به طور معمول در هوای خشک این نوع کاشت ترک برمی دارد. این حین انجامش، هیچ بوی نامطبوعی ندارد کاشتی براق و زیبا است و انعطاف پذیری زیادی دارد.

 

انتخاب ناخن کار حرفه ای

هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژله ای استفاده میکند میتواند کاشت ژله ای را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد! پس انتخاب ناخن کار مجرب و حرفه ای میتواند تصور شما را ازکاشت  ناخن ژله ای و عدم ماندگاری آن در محیط خشک تغییر دهد ( هر چند این ماندگاری یک یا نهایت دو ماه بیشتر نیست) ! ولی به هر حال همان طور در بیس کلی کاشت ناخن، مرحله  موادگیری بخش مهم و ویژه ای میباشد که میتواند پایان کار را به یک کار شیک و مخاطب پسند تبدیل کند. پس حتما در انتخاب سالن و ناخن کار خود دقت بیشتری به خرج دهید.

پس نتیجه میگیریم که کاشت ژله ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم های که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی میکنند نیست.

 

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای

کاشت پودری چیست؟

کاشت پودری ، کاشتی که شاید زیاد به گوش شما خورده باشد . این نوع کاشت در رده نخست کاشت های ناخن می باشد و به قولی کاشت مادر محسوب میشود و سایر کاشت های ناخن از این نوع کاشت منشاء گرفته و کاشت هایی با ترکیب مواد متفاوت و روش های مختلف با اسم های مختلف را بوجود می آورند.

 

مزیت کاشت ناخن پودری نسب به ژله ای

کاشت پودری نسبت به کاشت ژله ای از ماندگاری بیشتری  برخوردار میباشد و کاشتی است بادوام و مستحکم، بدون شکستگی ،بدون هواگرفتگی، ظریف و زیبا و در ایران اکثریت پیشنهاد کسانی ناخن کاشته اند یا ناخن کار ها این نوع کاشت میباشد و برخلاف کاشت ژله ای با آب و هوای خشک سازگاری دارد و این نوع سازگاری منجر به ماندگاری بیشتر و محکم تر و مقاوم تر میشود . و نسبت به کاشت ژله ای هزینه کاشت پایین تری دارد و اگر بودجه شما متوسط میباشد میتوایند این نوع کاشت را انتخاب کنید ( کاشت ژله ای به نسبت کاشت پودری از کاشت نازک تر و واقعی تر و ظریف تری برخوردار است و  گرانتر از کاشت اکریلیک است).

ناخن اکریلیک (کاشت پودری) از لحاظ مقاوم بودن قوی هستند, اما اگر بیش از حد فشار را بر روی آنها اعمال شود می شکنند.

 

مراقبت کاشت ناخن

پس مراقبت خود را بعد از کاشت کمی بیشتر لحاظ کنید و در هنگام کارهایی مانند کار با ابزار ، باغبانی، و کار با مواد شیمیایی همیشه دستکش را فراموش نکنید. زیرا مواد شیمیایی موجب اختلال در عملکرد طبیعی رشد ناخن میشود . و در پایان باید بگوییم که استفاده روزانه از کرم و روغن های نرم کننده بر روی ناخن و اطراف آن باعث میشود ناخن سالم و با لطافتی داشته باشید.

 

کاشت ناخن تهران    کاشت ناخن کرج     آموزشگاه کاشت ناخن

منبع : نیل می  کاشت ناخن ژله ایِ ,کاشت ناخن تهرانپارس شرق تهران

کاشت ناخن تهران

آموزش و کاشت ناخن تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.